Kreatív

Hogyan készítsünk ajándékot? (1. rész)

Sziasztok! Mától kezdve karácsonyig minden hétvégén két DIY ajándékötletet hozok nektek. Az ajándékok kivétel nélkül mind a saját kezem munkái vagy én kaptam őket, de egyik sem csupán netről vett ötlet. Szóval, ha kérdésetek van, forduljatok hozzám bizalommal! 🙂

Ma egy scrapbook albumot és egy vicc-dobozt mutatok nektek.

Scrap-album

Ezt az ajándékot édesanyám születésnapjára készítettem még tavaly nyáron.

Magát az albumot és a hozzátartozó díszítőelemeket egy csomagként kaptam egyszer egy kedves barátnőmtől, de hónapokig csak pihent a fiókomban, nem éreztem semmit arra méltónak, hogy felhasználjam hozzá. Végül anyukám közelgő születésnapja ébresztett rá arra, hogy ez egy remek alkalom lesz az elkészítésére.

A téma adta magát, mivel édesanyám hosszútávfutó, így a futás témát dolgoztam fel a kis albumban. Sajnos nem jutott elég hamar eszembe, ezért saját képeket nem tudtam beletenni, mert azokat úgy kellett volna összevadászni a futóegyesülettől. Így csak magát az albumot használtam fel, a hozzá tartozó díszítőelemeket, amiket ideillőnek találtam, és anya futós újságjait nyirbáltam meg.

Íme pár kép a kész műről:

14924147_1150051745079455_350073045_o_edited
Az album kívülről

Én egyébként nagyon szeretem a scrapbook technikát, hiszen igazán személyessé tudja varázsolni az ajándékainkat. A legfontosabb pedig, hogy semmiféle tanfolyamot nem kell elvégezni hozzá! Persze lehet, az csak fejleszt, de, ha rendelkezünk egy minimális szépérzékkel és tudjuk használni a ragaszót, akkor egyedül és csodaszép alkotásokat tudunk létrehozni. (Valójában én már évekkel a nagy scrapbook-hullám előtt készítettem hasonló ajándékokat: kivágtam, ragasztottam, alkottam. Annyiban különbözött, hogy nem drága scrapbook eszközöket és dekorációkat vásároltam hozzá, hanem újságkivágásokat, egyszerű színes lapokat, fényképeket, ábrákat…

Itt van pár link, ahonnan be tudtok szerezni hozzávalókat, de a hozzátok legközelebbi hobbi- és papírboltban is biztosan találtok megfelelőt.

http://www.scrapbookwebaruhaz.hu/

https://scrapfellow.com/

https://www.scrapbook.com/

http://www.scrapbolt.hu/

Hajrá, lássatok neki az alkotásnak, mindenki tud ilyet készíteni, és ez az egyik legszebb ajándék!

Humor-zsák

Kisöcsémet leptem meg tavaly karácsonykor ezzel a kézzel készített ajándékkal, mert abban az évben minden nap újabb és újabb viccekkel traktált minket.

Az elkészítés rendkívül egyszerű, csak kissé időigényes, de ez lerövidíthető, ha a vicceket nem kézzel írjuk, hanem kinyomtatjuk.

Ami kell hozzá az egy fadoboz és sok-sok színes papír. Én A4-es papírokat vásároltam, és 16 egyenlő darabra vágtam őket. A www.viccesviccek.hu oldalról pedig kiválasztottam 100 db viccet, és leírtam őket a papírokra. Majd mindegyiket négybe hajtogattam, és beletettem a fadobozba.

A dobozt kedvünk szerint dekorálhatjuk decoupage technikával vagy festéssel, rajzokkal. Én a rajzot választottam: rápingáltam a doboz tetejére egy zsákot, és ráírtam, hogy HUMOR-ZSÁK.

14894645_1143433985741231_267659379_o_edited
Ilyen a doboz belülről.

A tetejéről sajnos nem tudok képet feltenni, mert valami miatt (valószínűleg kisgyerek:) nem őrződött meg az eredeti állapotában.

Jó alkotást kívánok!

Szép napot! 🙂

Reklámok

2 thoughts on “Hogyan készítsünk ajándékot? (1. rész)”

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

