Ajánló

Ahonnan én inspirálódom

Sziasztok!

Ma egy másfajta bejegyzéssel készültem nektek. Megosztom veletek azokat az oldalakat és blogokat, ahová én járok feltöltődni. Jó olvasást!

Urban:eve

Farkas Lívia (Via) blogja, melyen renget hasznos tanácsot oszt meg szervezés, időbeosztás, motiváció, lakásdekoráció témakörben (ez csak néhány kiragadott példa, mivel 2008 óta üzemelteti a blogot, lehetetlenség mindent leírni, amiről szól).

Amiért szeretem olvasni:

  • Kedvesen, megragadó stílusban, átláthatóan ír.
  • A bejegyzései nem túl rövidek, de nem is vészesen hosszúak.
  • Törődik a követőivel, mindig válaszol a hozzászólásokra, tanácsot ad, segít, lehet tőle kérdezni és válaszol is.
  • Látszik, hogy szereti a blogját, örömmel végzi a vele járó munkát.
  • Motivál, ötletet ad, kedvet ad az alkotáshoz, inspirál.
  • Egyszerű, letisztult, mégis dekoratív az oldala.

Kedvenc bejegyzéseim az oldaláról:

  • Számtalan ingyen nyomtatható dolgot oszt meg az oldalán, melyek között bőven találunk naptárakat, teendőlistákat, filofaxba való pótlapokat.
  • Kihívásokat is szokott megosztani. Ezekből én leginkább ötleteket merítek, nem egy az egyben használom fel.
  • Nagyon hasznos a tanulásról szóló bejegyzése. (többet is találtok, én most ezt emeltem ki)
  • DIY ötletei: sajnos nincs olyan sok belőle, de azok igényesek, megvalósíthatók, ötletesek, mint például ez.
  • Tervezéses, rendszerezéses bejegyzései, leginkább a kalendáriumról szólók.

Szóval ez lenne Via blogja, mindenképp betekinteni hozzá, nagyon motiváló oldal. A végére még egyszer itt van a link: http://www.urban-eve.hu/

Napi Boldogság

A blogot Anni vezeti 2013 óta. Ahogy írja, célja a boldogság megosztása másokkal, melyet nagyon jól kifejez az oldalán megosztott idézet is: “A boldogság olyan illatszer, amelyet nem hinthetünk úgy másokra, hogy néhány csepp ne jusson nekünk is.” /Ralph Waldo Emerson/

Ha egy kicsit rosszkedvem van, és véletlenül feltévedek a napiboldogság oldalra, hamarosan elillan. Anni csodás képeket oszt meg a VasárnaPillanatok rovatában.

Először ezzel a bejegyzésével találkoztam, majd néha-néha mindig visszatértem az oldalára.

Ami a legjobban tetszik benne az, hogy csupa pozitív bejegyzéssel és képpel van tele az oldal. Vidám stílusban ír, és öröm olvasni.

Legjobban talán ezt tudom ajánlani Nektek, ami nem más, mint egy boldogságterv Anni csodás stílusában Gretchen Rubin ugyanezen című könyvének átdolgozása alapján. Mindenképp érdemes kipróbálni!

Végszóként annyit, hogy Via és Anni is megtalálható mind a Facebookon, az Instagramon, Pinteresten, mind egyéb közösségi helyeken, én azonban azokat nem használom, de az előzőeket bátran tudom ajánlani Nektek. 🙂

Remélem inspirációval szolgálhattam, legközelebb pedig a kedvenc Instagram oldalaimmal jövök.

Szép napot! 🙂

Reklámok

5 thoughts on “Ahonnan én inspirálódom”

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

