Kreatív

Hogyan készítsünk ajándékot? (4. rész)

Jobb későn, mint soha, szokták mondani, úgyhogy még a hétvége utolsó pár óráját kihasználva megírom Nektek a soron következő két egyedi és kreatív ajándékötletet.

Teafilter üzenettel:

Nagyon ötletes kis ajándék, csupán egy doboz filteres tea kell hozzá, olyan, aminek a címkéjére tudsz írni, vagy ha ügyes vagy, te magad is applikálhatsz rá papírszeleteket (nekem sajnos nem működött, nem tudtam megfelelően rögzíteni). A többi már csak a fantáziánkon múlik. Írhatunk rá motiváló üzeneteket, jókívánságokat, idézeteket, melyekről tudod, hogy feldobják majd a napját. Nagyon olcsó, ám mégis szép ajándék. Én a legjobb barátnőmet leptem meg vele tavaly karácsonykor, de arról sajnos nincsen kép, ezért kerestem Nektek egyet, ami bár Valentin-napi, a lényeget jól szemlélteti. Itt tudjátok megtekinteni.

Kézmelegítő:

Hideg téli napok tökéletes ajándéka, különösen, ha rendkívül fázós az illető. Elkészítése végtelenül egyszerű: fogunk egy szép/mintás/vicces zoknit, feltöltjük rizzsel, majd megcsomózzuk. 2 percre a mikróba rakva pedig 10-20 percig meleget ad. Akár magunkat is meglephetjük vele a nehéz napokon, hasra téve kellemes melegsége mérsékeli a fájdalmat. Persze, ha ajándékba készítjük, a zokni nem a legigényesebb és legszebb megoldása a dolognak. Ilyen esetben vegyünk hozzá egy puha filc vagy pamut anyagot zokni helyett. Vágjunk ki egy formát (lehet sima kör, szív, négyzet, de így, karácsony közeledtével, akár hóember, angyalka stb.), majd varrjuk össze pelenkaöltéssel, de ne felejtsünk el egy kis lukat hagyni, ahol beletöltjük a rizst. Erről találtam egy nagyon jó cikket, ahol részletesen leírva olvashatjátok az elkészítés menetét. Mivel én csak az unalmas, zokni változatot készítettem még el, inkább arról nem mellékelek képet, hanem az említett honlapon nézhetitek meg a szép változatot.

 

Remélem jó ötleteket adtam ebben a rövid kis bejegyzésben, szerintem ezeknek, a hideg idő közeledtével mindenki örül.

Kitartást a jövő hétre! 🙂

Panni

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

