100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (1. rész)

A december elmúltával lecseng az izgalom, a fokozott várakozás, az ünnepi érzés. Mindenki megy vissza tanulni, dolgozni; volt-nincs a karácsonyi varázs. Jön a rideg és kegyetlen január…

Éppen ezért gondoltam arra, hogy egy kis színt viszek a szürke hétköznapokba. Szerintem nem cseng idegenül előttetek a 100happydays kihívás neve. Ha mégsem ismernéd, a lényege abból áll, hogy 100 napon keresztül minden egyes nap megörökítesz egy pillanatot, mely boldoggá tett. (Én ezt feljegyzésekkel is ki fogom egészíteni, nincsenek ennyire kötött korlátai a kihívásnak.) Amikor pedig letelik a 100 nap, -ha szorgalmasan teljesítetted a kihívást- boldogabbnak érezheted magad már csak attól is, ha visszatekintesz a fényképekre, és ezáltal felidéződik az érzés. Az sincs megtiltva, hogy folytasd a szép pillanatok “kiemelését”.

Egyszóval a kihívás célja, hogy meglásd a szépet ott is és akkor is, amikor nem is számítasz rá.

Van egy ehhez nagyon hasonló kezdeményezés, mely egy férfitól indult, aki élete borzasztóan nehéz időszakán ment keresztül, de nem akarta feladni. Kitalálta tehát, hogy 1000-től visszafelé számolva minden egyes nap felfedez valami csodálatosat az életben. Létre is hozott egy blogot, ahol megosztotta a világgal mindennapi örömeit. Pontosabban szólva, hosszú ideig csak az édesanyja volt az egyetlen követője, de mára már rengeteg ember merít inspirációt az ő küzdeni tudásából. Itt olvashattok róla és kezdeményezéséről egy részletesebb leírást.

neil_pasricha-306-306
Kép forrása: Napi Boldogság

Na de akkor térjünk a lényegre, ez csak a bevezető volt.

Innentől kezdve minden vasárnap megosztom itt a velem történ jó dolgokat a héten, és arra kérlek Téged is, hogy bátran vágj neki! Vasárnap délig küldd el nekem a legjobb emléket őrző képedet vagy történetedet, én pedig kirakom az oldalra, ha szeretnéd. Csatlakozzatok minél többen. A jó benne pedig az, hogy bármikor bekapcsolódhattok. 🙂

Ezek pedig az én eheti boldogságcseppjeim:

#1

1-nap
Tudom, már láttátok, de nagyon nagyon örülök neki, és végre a január kezdetével végre használni is tudtam.

#2

Ez volt az a nap, amikor már a második évfordulónkat ünnepelhettük a barátommal. Fantasztikusan sikerült, és ezért nagyon hálás vagyok neki. 🙂

#3

3-nap
Egyszerűen elképesztő ilyen csodás hóesésre ébredni, és havas háztetőket látni, amikor kinézek az ablakon.

#4

4-nap
Furcsa ezt mondani, de igazából hálás vagyok, hogy tanulhatok. Sok embernek nem adatik meg ez a kiváltság.

#5

5-nap
De természetesen azért is hálás tudok lenni, ha már az utolsó oldalát látom egy olvasnivalónak. 😀

#6

Ma különleges vendégünk volt, egy távoli rokonunk Belgiumból. Jó volt őt újra látni, meg azt is, hogy a testvéreim milyen büszkék magukra, amikor tudnak vele angolul beszélgetni. 🙂

#7

sheet
A héten láttuk moziban a Kaliforniai álom című filmet, aminek a zenéje teljesen elvarázsolt. A kottát kinyomtatva pedig hosszú évek után először ismét leültem a zongora elé, és játszottam egy kicsit…

Ezek voltak az én öröm-morzsáim a héten. És a tieid mik voltak? Írd meg hozzászólásban, vagy küldd el az Életfűszerező Facebook oldalára.

Szép pillanatokban gazdag jövő hetet kívánok! 😀

Szeretettel, Panni

Reklámok

3 című bejegyzés “Kihívás-100happydays (1. rész)” gondolatot, hozzászólást tartalmaz

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

