100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (2. rész)

Múlt vasárnap már láthattátok a 100happydays kihívás első részét, ma pedig a másodikat is megtekinthetitek. És ne felejtsétek, Ti magatok is megoszthatjátok örömteli pillanataitokat a Facebook oldalon.

Mik is voltak az én örömeim ezen a héten?

#8

Hétfőn leginkább az okozott örömet nekem, hogy a másnapi vizsgára már nem kellett túl sokat tanulnom, mivel valamilyen csoda folytán a hétvégén egész jól haladtam az anyaggal.

#9

9.nap.jpg
A legizgalmasabb pillanat az volt, amikor hazafelé jöttem a vasútállomásról, és az égen észrevettem egy léghajót…

 

 

#1010-nap

A legcsodásabb üzenet a Neptuntól. 😀

 

#11

11.nap.jpg
Az új és vidám zebracsíkos zoknim! 😉

#12

Több hét után újra mentem bulizni, igazi csajos partit csaptunk, nagyon jó volt, lányok!

#13

13nap
Örülök, hogy időt szakítottam egy kis kirándulásra a Vaskapuba, ilyen gyönyörű havas tájért mindenképp megérte.

#14

14.nap.jpg
Mára pedig a nyereményjáték sorsolása és nyertese:) Köszönöm, hogy részt vettetek benne, remélem lesz még ilyen alkalom. Ti szeretnétek?

Ezek voltak az én örömteli pillanataim a héten.

A tieid mik voltak? Oszd meg velünk!

Szép pillanatokban gazdag jövő hetet kívánok!

Panni

2 thoughts on “Kihívás-100happydays (2. rész)”

  1. Számomra a hét legjobb pillanatai azok voltak amikor kétszer is megnyertem a naptárat! Először pénteken (és nem mellesleg egy remek estét tölthettem a barátnőimmel), majd a vasárnap fénypontja is a nyeremény volt! ❤

    Kedvelik 1 személy

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

