100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (3. rész)

Üdvözöllek Titeket! Egy újabb hét telt el a 100happydays kihívás jegyében nálam, erről szeretnék most beszámolni.

#15

15-nap
Igazi belga csoki Belgiumból, amit az első 100happydays bejegyzésben már említettem Nektek. A boldogság pedig az volt benne, hogy egészen idáig nem bontottam ki, így most különösen jól esik. 🙂

#16

A mai nap öröme egy vizsga utáni jól megérdemelt lazítás volt a legkedvesebb szaktársaimmal. Igazán fel tudják dobni az ember napját, csodás velük minden perc.:D Bár kisebb bosszúságok is vegyültek az események közé, hamar elfelejtődtek a sok nevetéstől. Örülök, hogy megismerhettem őket, és remélem még sok közös pillanatban lesz részünk együtt. (Nagyon gáz, de képet nem csináltunk sajnos.)

#17

Annyira de annyira aranyos és ötletes videót láttam! Hogy miről, azt nem árulom el, mert lelőném a poént, de mindenképpen nézzétek meg! Garantáltan feldobja a napotokat.:DD

#18

Ajjaj, mára sincsen képem, remélem nem haragszotok meg érte. A mai nap fénypontja a sok tanulás közepette hallgatott spanyol zenék voltak, amire úgy, de úgy lehet táncolni! Legjobb barátnőm mutatta nemrég az énekes dalait, amiket párszor meghallgattok, tuti hogy egész nap az jár majd a fejetekben. 😉

#19

19.nap.jpg
Kishúgomat elvittem az egyik kedvenc kávézómba, hogy sétálós kávét igyunk. 🙂 Vagyis ő forrócsokizott, én cappucino-t ittam. Már a csodaszép új papírpoharakért megérte.

#20

20.nap.jpg
Végre, végre, végre! Kaptam egy új pénztárcát, mert az előző már nagyon megviselt volt. Ebben az a nagy szó, hogy hónapok óta járom az üzleteket, hogy egy szép darabra bukkanjak. De ma végre sikerült.:)

#21

21.nap.jpg
Délelőtt elmentem apával megsétáltatni a kiskutyánkat, aki valójában már nem is olyan kicsi, hanem egy komoly kutya-úr. De még mindig úgy viselkedik, mint egy bohókás kölyök. 😀

Veled milyen jó dolog történt a héten?

Panni

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

