Kreatív

Alkosd újra! -Megunt pólókból vadiújat-

Ha még emlékeztek, az utolsó DIY ajándékok bejegyzésemben a feliratos vászontáskákat mutattam be. Lehet nehezményeztétek, hogy semmi saját képet nem osztok meg, talán úgy tűnt nem is az én ötletem. Hogy erre rácáfoljak, elárulom, hogy én is készítettem egyet decemberben, méghozzá a kisebbik húgomnak karácsonyra. Kitenni pedig azért nem akartam ide, mert rendszeresen olvassa a blogot, így elég gyatra ajándék lett volna. Azonban most bepótolom, nézzétek meg mit alkottam a hatalmas Harry Potter rajongónak. 😀

IMG_20161219_174835_1_edited.jpg

Hobbiboltban vásároltam vászonszatyrot és textilfilcet, amivel ráfestettem a mintát. Először ceruzával megterveztem, filccel átrajzoltam, majd másnap -száradás után- rávasaltam, hogy fixáljam a színt.

Ennek sikerén felbuzdulva kitaláltam, hogy feldobom egyszínű, unalmas pólóimat. Azonban akadt pár “megrendelőm” 😉 mielőtt nekifoghattam volna. Éppen ezért most a húgaim számára készített pólókat tudom bemutatni. (De tervezek még jó néhányat, úgyhogy szerintem lesz még ilyen bejegyzés.)

IMG_20170119_232508_edited.jpg
Elsőként ez a cukiság látta meg a napvilágot. 🙂
IMG_20170127_105142_edited.jpg
Ez a póló igazán tökéletes lehet egy kávéimádó személynek, akinek még az ereiben is kávé csörgedezik vér helyett.
IMG_20170127_114404_edited.jpg
Egy újabb taggal bővült a Harry Potter família:))

Egyelőre ezek a pólók készültek el, de már van egy újabb félkész és több tervezett is. Amint megalkotom őket, azokat is megcsodálhatjátok. Remélem elnyerte tetszéseteket ez a bejegyzés. 🙂

Szép vasárnapot!

Panni

Reklámok

4 című bejegyzés “Alkosd újra! -Megunt pólókból vadiújat-” gondolatot, hozzászólást tartalmaz

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

