100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (4. és 5. rész)

Sziasztok! 🙂 Lehet feltűnt Nektek, hogy a múlt vasárnap nem jelentkeztem a 100happydays kihívás negyedik részével. Nos, éppen az eltűnt lelkesedésem után kutattam. Vagyis nem találtam motivációt a folytatásra. Mégis minek írom én le, hogy milyen apró-cseprő dolgok történetek velem a héten?! Ráadásul elfelejtettem néhány nap lejegyezni az aznapi “boldogságot”, és hiába gondolkoztam két álló nap, semmi nem jutott eszembe. Innen pedig odáig jutottam a gondolataimban, hogy nincs is semmi érdekes, minek osszam meg a nagyvilággal. De aztán eszembe jutott, hogy pont ez a kihívás lényege: az unalmas hétköznapokban felfedezni a szépséget.

Így most erőt gyűjtöttem és összesítve megírom, hogy milyen jó dolgok történtek velem az elmúlt két hétben, hiszen mégis nekikezdtem ennek a kihívásnak, nem lenne túl pozitív, ha feladnám.

#22: Ezen a napon már nagyon ki voltam készülve idegileg, mert az utolsó két vizsgám előtt álltam, de már semmit nem tudtam tanulni. A legjobb barátnőm viszont annyira rendes volt, hogy elhívott vásárolgatni a városba, és még egy kis túlélőcsomagot is hozott nekem. 😀 (Köszönöm Kamilla)

we-are-going-to-be-best-friends
Kép forrása: coolfunnyquotes.com

#23: A mai napon végeztem a vizsgaidőszakkal, és este pedig egy felejthetetlen csajos filmezést és beszélgetést csaptunk.

mv5bmja5njewmtq0nv5bml5banbnxkftztywotm2mjy2-_v1_
Kép forrása: imdb

#24: Végre a barátommal is találkoztam sok-sok nap után.:)

#25: A minap Pesten jártam, és mivel hullafáradt voltam, gondoltam meglepem magam egy kávéval. Kértem egyet, a pultos srác megkérdezte, hogy szeretnék-e bele cukrot. Mondtam, hogy nem, köszönöm. Elkészítette a kávét, kifizettem, már épp mentem volna el, amikor ismét megkérdezte hitetlenkedve, hogy biztos nem szeretnék-e bele cukrot vagy édesítőt, mert nagyon keserű. Meggyőztem, hogy én anélkül szeretem. Remélem elhitte. 😀

#26: Sok idő után összejött a megbeszélt találkozó a régi osztálytársakkal, aminek az eredménye egy fantasztikusan jó péntek este volt. El sem hiszem, hogy majdnem mindenki el tudott jönni.

#27: Imádom kihasználni, hogy vizsgaidőszak van, de én már túl vagyok a vizsgáimon, és élvezhetem a hosszú szünetet. Ezért nekiálltam megvalósítani a pólóprojektemet, amiről itt már olvashattatok.

#28: Befejeztem a karácsonyra kapott könyvemet, nagyon-nagyon tetszett, jó szívvel ajánlom mindenkinek. Ahogy olvastam, elmerültem Velence világában, és kedvet kaptam ahhoz, hogy csak úgy elmenjek egy festői városba és “elvesszek” benne. Ide kattintva elolvashatjátok a tartalmát és értékeléseket is róla.

velence.jpg

#29: Ma levelet, igazi levelet kaptam egy barátnőmtől, aki Kaliforniában lakik! 🙂 Mindjárt válaszolok is rá.

#30: Nagyon jót beszélgettem egy barátnőmmel, akivel már régóta nem volt lehetőségem rá, mert alig találkozunk. De most végre összejött, és nagyon élveztem. 🙂

#31: Ma a barátoméknál voltam, ami nagyon jó volt, mert már egy hónapja nem jártam náluk.

#32: Hihetetlenül kalandos napunk volt. Cirkuszba mentünk Budapestre, ami egész egyszerű lett volna, ha az egész város közlekedése nem lett volna megbonyolítva az éppen hozzánk érkező Putyin miatt. Ennek tetejébe még hazafele is késett a vonat egy órát, de ennek teljesen más oka volt. Mindenesetre a cirkusz fantasztikus volt, és mivel alig voltak az előadáson a közlekedés felfordulása miatt, sokkal jobb helyen ülhettünk, mint ahova a jegyünk eredetileg szólt.

cirkusz.jpg

#33: Ma semmi érdekes nem történt, de olyan csodás muffint sütöttünk, amit természetesen elfelejtettem lefényképezni, így lehet, hogy el sem hiszitek. Mindenesetre borzasztóan finom volt.

#34: A mai nap újabb öt pólót készítettem, a jövő héten meg is mutatom őket, addig sajnos nem tudok képet feltenni, de a fentebbi linken megnézhetitek a múltkoriakat.

Mostanra ennyi lett volna, próbálok visszarázódni, hogy rendesen írjak mindenről és fotózzak is.

Szép vasárnapot!

Panni:)

1 thought on “Kihívás-100happydays (4. és 5. rész)”

  1. Számomra minden hétfő jól kezdődik mert elgondolkodtató idézeteket olvashatok a naptáramból! Mégegyszer köszönöm Panni!

    Kedvelés

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

