100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays(6. rész)

Ismét vasárnap este van, így olvashatjátok a mostani hét szépségeit, és Ti is leírhatjátok milyen volt a hetetek.

#35

Ennél “csodásabban” nem is kezdődhetett volna a hét, hiszen ez a nap volt az egyetemisták kedvenc napja, a kegyetlen Neptunnal való harc. Szerencsétlenségemre a mostani alkalommal nem volt velem olyan kegyes, mint az előző félévben. Legalább egy órát vártam arra, hogy beengedjen, már lemondtam mindenről, teljesen kétségbe estem. Végül azonban elég jól sültek el a dolgok, így viszonylag élhető órarendet tudtam összeállítani.

#36

Legjobb barátnőmmel elmentünk kirándulni, fel a Vaskapuba. Természetesen nem úsztam meg a jégen való elcsúszás nélkül, de a tetején lakó irtó cuki kecske mindenért kárpótolt. Annyira aranyos volt, ahogy nyújtogatta felénk a nyakát, hogy simogassuk meg a buksiját.

img_20170207_115838

img_20170207_115820

#37

Kezdtem elunni magam a hosszú szünetben, így a családom örömére finom szezámmagos zsömlét sütöttem. Nagyon jó ízű lett, nem is tudtuk megvárni amíg kihűlt, ezért kicsit megfeküdte a gyomrunkat. 🙂img_20170208_202607

#38

Pestről hazafelé jövet a vonaton nagy nevetésben volt része az egész vagonnak. 😀 Az egyik megálló előtt bemondott a mozdonyvezető valami ilyesmit: A lépcsőt nem tudom kiengedni, ezért a leszállásnál kérem vigyázzanak a peron csúszóssága miatt, amikor leszállnak. Majd még hozzáfűzte: Huh, ez aztán értelmes mondat volt. Az egész kocsi dőlt a nevetéstől. Pár megállóval később megint bemondott egy hasonlót, de ezúttal érthetőbben fogalmazta meg a mondatot, ezért ezt mondta be a mikrofonba: Ez már sokkal szebb mondat volt. Több ilyen humoros vezetőre lenne szükség. 😀 😀

train-1390750_1280

#39

Hihetetlen jó két napot töltöttem a barátommal, sokat nevettünk. 🙂

#40

Végre el tudtam vinni Barkát, a kis nyuszimat a kozmetikusához, hogy levágja a karmát és megigazítja a gubancos szőrét. Nagyon nehezen viselte szegény, nem szereti ha macerálják, de az eredmény fantasztikus lett. Soha nem volt még ilyen szép és puha a kis bundája. Képet sajnos nem tudok csatolni róla, mert még mindig haragszik a nyiratkozás miatt. 😦

#41

Elkezdtük tervezgetni a nyarat és már annyi, de annyi ötletem van. Alig várom már. 😉

Nektek milyen volt az elmúlt hetetek?

Üdv: Panni 🙂

Reklámok

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

