100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (8. és 9. rész)

#49

Hatalmas szerencsével sikerült regisztrálnom a KAPSZLI egyik előadására, pedig 10 perc alatt el szoktak fogyni a helyek! 😀 Nagyon érdekes témáról volt szó, örültem, hogy elmentem rá, bár kissé fárasztó volt, hogy reggel 9-től este 6-ig óráim voltak, plusz még utána ez. De mindenképp megérte. Ha Titeket is érdekelnek a pszichológiai témák, akkor kísérjétek figyelemmel a szervezetet, mert az ország legjobb előadásait szervezi a legnevesebb pszichológusokkal, ráadásul minden előadásuk ingyenes!

#50

Hazafelé mentem a suliból vonattal néhány barátommal, amikor az egyik srác (őt amúgy nem ismertem) megkérdezte, hogy vigyáznánk-e a gitárjára, amíg ő …[itt felállt, és elindult a mosdó irányába, naivan azt gondoltuk, pisilni megy] elmegy FOGAT MOSNI. 😀 Biztos megvolt rá az oka, de akkor is elég viccesen vette ki magát, jót nevettünk.

#51

Az egyetemen ültünk a nagy előadóban, már el is kezdődött az óra, de az ablakot 10 perce nem sikerült becsukni, mert 3 oldala is kinyílt. Már rengetegen próbálkoztak, de nem megy. Az egyik srác gondolt egyet, miután sikertelenül ő is javítgatta az ablakot, felült a párkányra, és a hátát nekidöntve a helyén tartotta. 😀 Szórakoztató látvány volt, de ennél már csak az volt jobb, amikor a tanár kijelentette: “Régi nagy álmom teljesült most. Mindig arra vágytam, hogy úgy tarthassak előadást, hogy még az ablakban is ülnek.”

#52

naplemente.jpg

#53

vacsora.jpg
Barátomnak főztem vacsorát a névnapjára, nagyon örült neki. 🙂 Amúgy a képen grillezett csirkét láttok bulgurral.
vacsi.jpg
Itt a fincsi fetasajtos madársaláta is látszik.

#54

korom

Farsangi házibuli volt régi osztálytársakkal, hihetetlen jól éreztem magam, hajnalig buliztunk. Volt mindenféle jelmez: Jázmin és Aladdin, Minnie egér, orvos, Ursula, “Annanász”, én pedig Szörnyellának öltöztem.

szornyella
A kép készítője Szabó Detti:)

#55

Anyukám névnapját ünnepeltük, új pénzárcát kapott tőlünk. A nap további részében pedig bonyolult logikai feladatokat adtuk fel egymásnak.

rejtvény.jpg
Itt van egy példa. A feladat, hogy össze kell kötni az azonos számokat úgy, hogy a vonalak ne keresztezzék egymást. Tilos szaggatott vonalat húzni és kimenni a téglalapból. Jó próbálkozást! A helyes megoldásokat várom Facebook üzenetben.

#56

Nem tudom, hogy ki ismeri vagy szereti a Trónok harcát, de a minap Robb Starkkal utazhattam  néhány megállót. 😀 (vagy legalábbis egy sráccal, aki borzasztóan hasonlít rá)

52a49c9fd40eae984d96050725d52c59
Kép forrása: Pinterest

#57

Megnéztem az Oscar-díjas kisfilmet, szerintem nagyon aranyos lett, büszkék lehetünk. Külön öröm nekem, hogy az egyik ismerősünk is énekel benne. 🙂 Ha még nem láttátok, de szeretnétek megnézni, a youtube-on és néhány másik linken még pár napig elérhető.

78319_mindenki_
Kép forrása: csalad.mandiner.hu

#58

ég.jpg
Annyira szívderítő érzés a hosszú téli hónapok után végre világosban hazaérni. 🙂 Ráadásul ez hivatalosan is a tavasz első napja.

#59

Ahogy vonatoztam fel Pestre, az egyik megállóban várt egy apuka a fiával. Ebben még semmi különös nem lenne, de a fiú már felnőtt volt és kerekesszékben kényszerült élni. Az apuka idősödő volt, látszott az is, hogy nem dúskálnak a pénzben, de csodálatos volt látni, ahogy süt a szeméből a szeretet a fia felé.

Nem sokkal később pedig még egy jó élményben volt részem. Az újpesti metrómegállóban egy borzasztóan aranyos ellenőr néni dolgozik. Köszön mindenkinek, mosolyog, és ha ez még nem lenne elég, kellemes utazást is kíván. Érdemes egyszer felszállni ott, mert bearanyozza az ember napját.

#60

Ma szülinapi buliban voltam Pesten. Nem annyira volt kedvem menni, mert az utolsó vonattal haza kellett jönnöm, de végül örülök, hogy mentem, mert egész jó hangulat lett. 😀

#61

tópartiház.jpg
Egy túlságosan izgalmas könyv… Vagyis nem úgy, hogy egy kalandregény, ahol állandóan történik valami, hanem egy 70 évvel ezelőtt történt felgöngyölítetlen esetet akarnak megfejteni. Össze-vissza ugrál az időben, mindig újabb és újabb információkat tudunk meg, amiből szép lassan mi magunk is össze tudjuk illeszteni az esemény darabkáit.

#62

Önjelölt mixer barátom isteni koktélt kevert nekem. 😀 (csak sajnos elfelejtettem lefotózni, de lesz még ilyen alkalom. 😉

Örömökben gazdag jövő hetet kívánok Nektek! 🙂

Üdv, Panni

Reklámok

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

