100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (10. rész)

#63

Még tavaly nyáron vettem egy szép barackszínű felsőt, amiről a télen teljesen el is feledkeztem, egészen addig amíg nem néztem ki magamnak egy hasonlót. Ahogy nézegettem a pólót, beugrott valami arról, hogy nekem már volt egy ilyenem, de sehol nem találtam a szekrényemben, így elbizonytalanodtam, végül is csak arra emlékeztem, hogy az üzletben próbáltam. Aztán egyszer csak találtam egy nyári fotót, amin ezt a bizonyos felsőt viselem. Akinek van lánytestvére most már biztosan tudja, hogy mit tettem: beszáguldottam a húgom szobájába, és láss csodát … a szekrényében ott sírt szegény kis topom, hogy elrabolták.

#64

tulipán
Nincs is szebb, mint amikor az egyik fiú az egész évfolyamot meglepi egy szál virággal Nőnap alkalmából. Köszönjük:)

 

#65

Imádom a latin zenét és a latin táncokat, csak sajnos nem volt még lehetőségem tanulni őket. Ezért nagyon megörültem, amikor találtam egy ingyenes próbaórát, ahol a kubai salsa alapjait sajátíthatjuk el. Meg is beszéltem az egyik barátnőmmel, hogy elmegyünk táncolni. Az aprócska bökkenő csupán az volt, hogy félrenéztem az időpontot, így lekéstük az órát. Na, nem baj, majd máskor.

dancing-294037_640

#66

Nincs nagyobb öröm annál, amikor a pénzed utolsó maradványaiból a kis nyuszidnak veszel ennivalót, aztán másnap a Neptunban a gyönyörű “Teljesítve” szó és egy szép kerek összeg jelzi, hogy megérkezett az ösztöndíj.

#67

IMG_20170308_173151.jpg
Puskin mozi gyönyörű mennyezete.

#68

Már nagyon régen voltam kirándulni, fantasztikusan jól esett egy kicsit kiszabadulni a természetbe.

DSC_1134

#69

Kicsi Barka megkapta a tavaszi oltását, nagyon jól viselte a kis drága.

barkanyuszi.jpg

Kellemes jövő hetet kívánok Nektek!

Szép hétvégét!

Üdv, Panni

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

