Kreatív

Készítsünk együtt fali dekorációt!

Mai napon egy, a múltkorihoz hasonló dekoráció készítését mutatom be Nektek.

Szintén szükségetek lesz egy alapra, én ugyanolyat használtam, mint az előzőhöz. Ezen kívül nem árt még egy olló, ragasztó, szalvéta vagy kép, színes toll, esetleg festék az alap lefestéséhez, lukasztó, színes fonal és papír.

szerkesztett2

A szalvétából kivágom a két kávéscsészét és a fenti bonbonokat, és felragasztom az alapra.

Egy idézetet fogok (vagyis pontosabban kettőt) felírni a dekorációra. Mindkettő a kávézással kapcsolatos, mert édesanyám nagy kávérajongó, amit korábbi bejegyzésekből már tudhattok: ebből és ebből.

Na akkor nézzük a kész díszt:

IMG_20170326_171417.jpg
Azért az jelent valamit, hogy a terítő is kávés… 😉

A ragasztás és a szöveg ráírása után kis szíveket vágtam ki színes papírból, amire egy másik idézetet írtam elosztva. A papírszíveket kilyukasztottam és fonallal rögzítettem az alaphoz.

Mindössze ennyi, és készen is van a dekoráció. Méltó helyet kapott a konyhában a kávéfőző felett.

Természetesen bármiféle más témában is el lehet készíteni, szerintem fogok is még, mert van egy pár ilyen vastag kartonom félretéve.

Szórakoztató alkotást kívánok! 🙂

Üdv, Panni

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

