100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (13. rész)

Sziasztok! 🙂 Ismét eltelt egy hét, olvashatjátok az újabb boldogság-bejegyzést.

#84

A mai napon egy rendkívül érdekes gyakorlati órán vettem részt, a problémamegoldásról volt szó. Van egy különleges módszer, kalap-módszernek hívják, Edward de Bono fejlesztette ki. Úgy működik, hogy el kell képzelnünk hat kalapot, és gondolatban mindig felveszünk egyet-egyet. Például a fehér kalappal kezdjük, ami az információkra szorítkozik. Ha ez a kalap van rajtunk, akkor adatokkal, tényekkel gondoljuk végig az adott problémát vagy a lehetséges megoldást. Aztán “lecseréljük” a kalapot, mondjuk a feketére, amikor kritikus szemmel méregetjük ugyanazt a szituációt, és így tovább. A módszer biztos használatához természetesen rengeteg gyakorlásra van szükség, de ha érdekel Titeket a téma, akkor olvassátok el a fenti cikket, vagy nézzetek utána de Bono könyveinek.

normal
Kép forrása: hirmagazin.sulinet.hu

#85

Nézzétek csak a kisvonatot, ahogy megállt egy kis cigiszünetre. 🙂

IMG_20170404_100048.jpg

#86

Nagy nap volt a mai, hiszen ma töltötte be a barátom, a 20. születésnapját. 🙂 Színházjeggyel leptem, meg, amiről, a 89. napon írok, görgessetek lejjebb.

#87

Merészség volt tőlünk ilyen hideg orkán erejű szélben kimenni sétálni, de ezekért a szép virágokért megérte. (Csak mire idejutottam, hogy leírjam, elfelejtettem a nevüket.)

IMG_20170406_111334.jpg

#88

A suliba fejlődéslélektan órára kell készítenünk egy dolgozatot és egy prezentációt, aminek alanya egy ovis kisgyerek. A minap voltam benn egy tündéri kislánynál az óvodában. 🙂 Gyönyörűeket rajzolt nekem, és nagyon jókat játszottunk. Igazán közvetlen és kedves kislány.

#89

Mint fentebb említettem, színházban voltunk ma este, és az És már senki sem (10 kicsi néger) című darabot néztük meg a Játékszínben. Lebilincselő volt. Barátom, aki megrögzött Agatha Cristie rajongó, és én, akiről ezt a legnagyobb jóindulattal sem lehet elmondani, egyaránt élveztük a darabot. Pörgős volt, pattanásig feszült, és mindig a legváratlanabb pillanatban volt szünet. A díszlet fantasztikus, a színészek jobbak nem is lehetnének. Kellően vicces, ugyanannyira drámai és izgalmas is. Egyetlen furcsasága, hogy másként ér véget, mint a könyv.

IMG_20170408_220411.jpg

Nem kevés időmbe telt, amíg megtaláltam ezt az előadást. Millió színház műsorát néztem végig, olvastam el róluk darabonként 3-4 kritikát, és kivétel nélkül az összeset szidták. Ez azonban a szerencse műve volt, hogy belebotlottam, főleg, hogy ma volt az utolsó előadási nap a közeljövőben. Teljes mértékben megérte, a nézőtér tömve volt.

#90

IMG_20170409_195335.jpg

A mai napom nem alakult túlságosan fényesen. Egy pici kutatást kell készítenem az egyetemre, de elrontottam, vagyis nem tudok izgalmas eredményeket kihozni belőle, úgyhogy most teljesen tanácstalan vagyok. Azonban amikor már kiborultam volna, elővettem Dynamo önéletrajzi regényét, és belemerültem a mágia varázslatos világába. Hihetetlen amit az a srác véghez vitt, onnan ahonnan ő indult, ráadásul úgy, hogy egy gyógyíthatatlan betegség a mindennapi társa. Ő aztán igazán tiszteletre méltó példakép. A semmiből küzdötte fel magát, csupán a kitartásával, az akaraterejével és csalafinta ügyességével. Itt van egy kis videó a legjobb mutatványairól, nézzétek végig, teljesen magába szippant.

Üdv, Panni

Reklámok

1 című bejegyzés “Kihívás-100happydays (13. rész)” gondolatot, hozzászólást tartalmaz

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

