100happydays kihívás, Harmónia

Kihívás-100happydays (14. és egyben utolsó rész + összefoglaló)

Sziasztok! 😀

A héten befejeztem a 100happydays kihívást, úgyhogy most leírom az utolsó napokat, utána pedig röviden összefoglalom, hogyan éreztem magam közben.

#91

Annyira cukin viselkedett az utóbbi napokban Barka, a nyuszim. Egyszerűen tündéri volt. (Ma már kevésbé, mert megharapott, de tekintsünk el ettől a kis incidenstől.) Egyik este legalább fél órát ült az ölemben, és relaxált, még a szemét is becsukta, én simogattam, közben pedig zenét hallgattunk. Kedvence a mezőségi népzene. 🙂

#92

Sokáig elég ritkán tudtunk találkozni a barátommal, de ezen a héten szerencsére rengeteg időt töltöttünk együtt. 🙂

#93

Múlt alkalommal már említettem, hogy milyen aranyos kislánnyal vettem fel a teszteket fejlődéslélektan órára. Most pedig az óvodai játékát kellett megfigyelnem, hogyan játszik a többi gyerekkel, és hasonlók. Jó volt újra ovisnak lenni, bár kényelmesebb lett volna a mini gyerekszékek nélkül. Minden tiszteletem az Óvónéniké, hogy órákat ülnek rajta naponta!

#94

Meséltem már nektek a kutatásomról, amit a suliba kell készítenem. Teljesen kétdégbe voltam esve, mert nem tudtam milyen statisztikai elemzéseket futtassak le rajta. Mostanra nagyjából sikerült megoldani a helyzetet, közel sem tökéletes, de legalább készen van. 🙂

#95

Ráadásul még a tanulással is tudtam haladni (persze ezáltal jöttem rá, hogy a valójában mennyi mindent kell még megtanulni a vizsgákra). Nálunk most kezdtek beindulni, a dolgok, eddig elég laza volt, tengős-lengős, de most már hajtás van. Szóval szurkoljatok, és én is szorítok értetek, hiszen közeleg a vizsgaidőszak/év vége.

#96

Barátomnak herbáriumot kell készítenie az egyetemre 50 db növénnyel, így ma azokat gyűjtöttük és préseltük. A gyűjtés része elég izgalmas volt, gyönyörű most az erdő, menjetek kirándulni! 🙂

#97

Családilag bevettük a WestEndet, és megnéztük az új Szépség és a szörnyeteget. Hiába leszek lassan 20 éves, imádom a meséket. Egyébként mindannyiunknak tetszett. 🙂 Szuper volt, hogy megtartották az eredeti rajzfilm vonalát, és nem tűzdelték tele újításokkal.

#98

Dolgozni voltam a barátom családjával, iskolákba mentünk interaktív előadásokat tartani a környezetről. (Röviden ennyi, gyakorlatilag sokkal bonyolultabb és kidolgozottabb az egész.) De a lényeg, hogy pozitív csalódást okoztak nekem a gyerekek. Már hozzáedzőttem a táborozó gyerekekhez, de ők sokkal normálisabbak voltak, ráadásul okosak is. Egy élmény volt. Szó szerint.

#99

Fincsi zsömlét sütöttem.

#100

És az utolsó nap………….

Levágattam a hajamat! Eddig a hátam közepéig ért, de most már csak a vállamig. Még szokni kell, de nekem nagyon tetszik. 🙂

Összegzés

Örülök, hogy vállalkoztam erre a kihívásra, még ha nem is teljesítettem tökéletesen. Arra viszont kiváló volt, hogy tudatosítsam magamban a közvetlen környezetem szépségét. Szerintem kijelenthetem, hogy eddig is észrevettem a szépet, de utána hamar meg is feledkeztem róla. Most viszont tudatosítottam, dokumentáltam (Lefényképeztem, ami olyan volt, és mindig írtam is magamnak, mert ugye mindig csak vasárnap posztoltam, így könnyen kiment volna a fejemből.), viszont ez néha szorongást is okozott, mert volt, hogy elfelejtettem az egyik napra gyűjteni valamit, és sehogy sem akart eszembe jutni semmi, de tényleg semmi arról a napról.

Összességében ez egy nagyon pozitív dolog, ajánlom mindenkinek, hogy próbálja ki.

Az biztos, hogy én is folytatni fogom, csak kicsit máshogy, de ha rendszeresen olvasod a blogomat, akkor találkozni fogsz vele.

Szép estét,

Panni

Reklámok

2 thoughts on “Kihívás-100happydays (14. és egyben utolsó rész + összefoglaló)”

    1. Köszönöm szépen. 🙂 Az a jó ebben, hogy bármikor el tudod kezdeni, és semmi de semmi az égvilágon nem kell hozzá, csak kitartás. Bár az dögivel. 😀

      Kedvelés

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

