Harmónia

Pompás Péntek #1

Úgy döntöttem, nem hagyom abba a 100happydays kihívást, csak egy kicsit más formában folytatom. Péntekenként fognak mgjelenni a bejegyzések, de nem szigorúan naponta számozva, hanem a heti örömöket gyűjtöm össze.

Ez az első hét, fogadjátok szeretettel:)

Fővárosi Állat- és Növénykert

  • Hiába vagyok már 20 éves, az állatkert még mindig örömet okoz. De ez simán eltörpül Matyi boldogsága mellett, aki úgy odavan az állatkertért, mint egy kisgyerek. 😀
  • Egyre többet látni mindenhol a csodás turmix-különlegességeket, és a nyári meleg miatt én is megkívánom. Bár még nem tudom hogyan kell csúcsszupereket készíteni, összeütöttünk egy banános-barackosat egy kis fahéjjal és gyömbérrel megfűszerezve. Szívesen fogadom a jól bevált receptjeiteket, ne tartsátok magatokban.
  • Ma hihetetlen  finom desszertet készítettem: csokis mousse-t bogyós gyümölcsökkel. Egy baja van, túlságosan laktató! 😀
  • Az egyik ebédet én főztem a héten, és fűszeres csirkét készítettem, melyhez a fűszerkeveréket is én kevertem ki. Nem azért mondom, de nagyon jó lett. 😀

Azt hiszem ez most ilyen kajás bejegyzés lett. Nyugi, nem csak erről fog majd szólni. 😀

További szép napot!

Panni

Szívesen olvasnám a véleményed, hozzászólásod. :)

